Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter
SMS, особистий кабінет, кол-центр, електронна пошта і навіть Телеграм – способи передачі показників електролічильника.
SMS, особистий кабінет, кол-центр, електронна пошта і навіть Телеграм – способи передачі показників електролічильника.

Волиняни можуть передати показник електролічильника по sms

14:51 18.10.2018
102

SMS, особистий кабінет, кол-центр, електронна пошта і навіть Телеграм – ПрАТ «Волиньобленерго» запроваджує різноманітні способи прийому показників електролічильника.

Найбільш швидким та інформативним способом передачі показників електролічильника, а також отримання усієї необхідної інформації щодо розрахунків, є реєстрація в особистому кабінеті побутового споживача на сайті компанії https://energo.volyn.ua/home за допомогою інтернету.

Для споживачів, які не мають можливості скористатися цим способом, передбачено низку сервісів:

  • електронною поштою [email protected]
  • «Telegram» @pokazy_lutsk_bot
  • за номером телефону кол-центру 0-800-21-01-31 (номер безплатний, багатоканальний).

На жаль, технічні та часові обмеження не дають нам можливості успішно прийняти всі дзвінки, які надходять на гарячу лінію кол-центру, що викликає невдоволення багатьох споживачів. Приміром, за останній місяць на гарячу лінію надійшло 90 тис. дзвінків. В зв'язку з цим, ми запроваджуємо ще один сервіс передачі показників – за допомогою SMS-повідомлення з мобільного телефону.

Ідентифікація споживача відбувається за номером мобільного телефону, з якого передається SMS-повідомлення з показами електролічильника, тому спочатку цей номер потрібно зареєструвати в системі.

Покрокова інструкція, як передати покази за допомогою SMS:

1. Спочатку необхідно зареєструвати ваш номер телефону в системі.

Для реєстрації на номер 093-177-00-67 потрібно надіслати SMS-повідомлення (вартість SMS-повідомлення згідно із діючими тарифами вашого оператора) з таким текстом: «№ особового рахунка*№ будинку*остання оплата».

Приклад: 521000001*125*13,50

* якщо ви проживаєте в багатоквартирному будинку,
теж вказуйте тільки номер будинку без номеру квартири;
** копійки в сумі останньої оплати відділяйте комою;

2. Oчікуєте SMS з підтвердженням реєстрації.

У відповідь на SMS, яку ви надіслали на першому етапі, вам надійде підтвердження реєстрації – повідомлення з текстом «Зареєстровано особовий рахунок номер особового рахунка».


SMS-підтвердження реєстрації, як правило, приходить відразу. Якщо таке SMS не надійшло, можливо, ви зробили помилку у першому етапі. Переконайтеся, будь ласка, що формат надісланого SMS-повідомлення та адресат відповідають наведеному вище розділу інструкції.

3. Передача показів лічильника.

Щоб передати покази лічильника, потрібно надіслати SMS-повідомлення на вже знайомий номер 093-177-00-67 з текстом:

для однозонного приладу обліку: 1# покази приладу обліку
Приклад:1#75420

для двозонного приладу обліку:1# покази приладу обліку день/ніч
Приклад: 1#1250/1730

для тризонного приладу обліку:1# покази приладу обліку пік/напівпік/ніч
Приклад: 1#1324/125/444

Вартість SMS-повідомлення згідно із діючими тарифами вашого оператора.


4. Дізнаємося вартість спожитої електроенергії.

Якщо надісланий показник внесено на ваш особовий рахунок, приходить підтвердження з текстом «Показ прийнято». Коли ж надісланий показник буде меншим за попередній фактично знятий, він не вноситься на ваш особовий рахунок. У відповідь вам приходить SMS-повідомлення з текстом «Покази не прийняті» та інформація про останні зафіксовані покази лічильника.

Звертаємо увагу, що покази приладів обліку, зазначені у SMS-повідомленні, реєструватимуться датою надходження повідомлення.

Якщо у вас є кілька особових рахунків, для користування SMS-сервісом додатково використовується три останні цифри з номеру особового рахунка. Наприклад, для особового рахунка 521000001 потрібно подати показник 1258 відповідно текст повідомлення матиме вигляд «001*1#1258», для особового рахунка 538999125 потрібно подати показник 5963, тому необхідно вводити «125*1#5963».

Зауважимо, що в жовтні SMS-сервіс працюватиме у тестовому режимі. Якщо у вас виникатимуть труднощі із передачею показів, ви можете звернутися по допомогу до працівників Центру обслуговування клієнтів або у місцеву філію ПрАТ «Волиньобленерго», яка вас обслуговує.

Коментарі
13 листопада
Сьогодні
Вчора
11.11.2018
10.11.2018
09.11.2018
08.11.2018
07.11.2018
06.11.2018
05.11.2018
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин